Itáličička ve fotečičkách

5. dubna 2013 v 23:13 | Jimmy Mindfucker |  Fotodeník
Sobota
Větší formát fotek - tak to tu ještě nebylo! Kupte si tuto výhodnou sadu fotografií a získejte ... Drž hubu, Horste.
V sobotu odpoledne jsme s rodiči vyrazili vlakem do Neapole. Cestování vlakem se může leckomu zdát nekomfortní, nicméně s mojí kinetózou a tím, že je to pohodlnější, než třeba autobus (a taky máme výhodné jízdné do zahraničí), je to jediné možné řešení. Akorát celá noc strávená ve vlaku je děsná nuda.

Neděle
Je kolem 9. ráno, přijíždíme do Říma. Lahev vody tu stála 2,50€, mámě to vůbec nepřišlo divný a já si počítala, kolik piva a kinderbuena bych za to měla -_-

Už jsme ubytovaní na předměstí Neapole. A vyrazili jsme a procházku po okolí.

Pondělí
Vyrážíme do centra Neapole po památkách (Ahahah). Dopadlo to tak, že jsem si koupila troje šaty do tanečních a miliardu dalších věcí a památky jsem viděla asi tak tři. A cítím se velice cool.

A každý den jsme jezdili metrem velice! Tadada.

Castellammare, tadada.

Úterý
Někdo si pojmenoval hospodu po hipsterech a ještě špatně. -_-

Na té fotce to neuvidíte, ale v této pozzuolské památce žilo šíleně moc koček! Ale i když je to pro Itálii netypické, potkávali jsme tentokrát spíš psy bez vodítek, než kočky.

Středa
Dobré ráno, Elmo!

Žeru si zmrzlinu v Pompejích.) Bylo tam hezky. Ale do starověkých Pompejí jsme nešli. Jednak bylo škaredé počasí - zaplatili bychom v přepočtu kolem 800kč za to, že chvilkama fakt dost ošklivě pršelo, a druhak ani mně, ani mamce nedělá dobře být na místě, kde umřely tisíce lidí. Jeli jsme pak ještě do Salerna, což je město půlhodiny od Pompejí, ale tak šíleně se rozpršelo, že jsme nasedli na rychlík a vrátili se do Neapole.

Nevím nic.

Anno, neser!

Ve skutečnosti už byla skoro tma. V Neapoli je složité se k moři dostat, nikde není pláž s pískem a město obklopuje přístav. Byli jsme zhruba 8 zastávek metrem od centra, kde jsme taky žili celou dobu v domnění, že na pláž se jen tak nedostaneme (měli jsme výhled na moře hned z balkonu, ale nebyla tam písčitá pláž, ale kameny), a až poslední den těsně před odjezdem jsme našli opravdu krásné místo pár metrů od našeho hotelu s obrovskou pláží a dokonce i teplou vodou. Což nás samozřejmě mrzelo, protože jsme na to přišli pozdě a na pláž jezdili skoro hodinu od hotelu.

Čtvrtek
...Konkrétně jsme na tu pláž jezdili do Castellammare, už odsud jednu fotku z pondělí mám. Ve čtvrtek jsem si i namočila nohy, bylo fakt moc hezky.

A kdo se díval na Lost, ten ví, že panenka Marie je plná kokainu.

Pátek
Žeru si na balkoně. (Fotka přes sluneční brýle.) Strávila jsem asi půl hodiny na přímém Slunci v tričku s krátkým rukávem a spadlým levým ramenem, a... Levé rameno mám totálně spálené, i ruce růžové. A hlavně nos! Jak po flašce rumu.

V pátek jsme odjížděli domů. Fotky se mi moc nepovedly, ale několik hodin jsme zase strávili v Římě - mimo jiné jsme byli na špagetách. Obsluhoval nás velice podivný číšník:
"Where are you from?" ptal se.
"From Czech Republic," jsem odpověděla.
"Oh, dobřře dobřře." -Předvedl, že mu čeština úplně cizí není.
Máma: "Tak vidíte, že jsme uslyšeli od Itala tak hezký Ř. A dokonce umí i dvě český slova." - Táta: "Vždyť uměl jen jedno." - Máma: "Ale houby, řekl dvě. Dobře dobře."

Sobotička
Jedeeem.

Vím, že to tak asi moc nevypadá, ale tohoto pána jsem se na nádraží snažila vyfotit snad věčnost. Vypadal totiž úplně stejně, jak starší verze Barneyho Stinsona z Jak jsem poznal vaši matku. Kdykoliv jsem se ho pokoušela vyfotit, buď uhnul, nebo to na té fotce prostě nevyniklo - ale opravdu vypadal jak Barneyho ztracené dvojče!

A to je z fotoreportu vše. Možná se divíte, proč jsme byli na dovolené tak krátce, a v březnu, když ještě není teplo. Ale kdo by chtěl být v tomhle hnusu, pořád je tu zima a sněží. Ten týdenní útěk byl supr, i když jsem čekala, že až se vrátíme, tak už bude hezky. V Itálii jsme byli takhle v březnu už potřetí a je to asi ideálka, a to hlavně kvůli tomu, že ještě není takové horko, i když předminulý rok jsme měli skoro celou dobu zamračeno.

Ale ne, teď vážně.

Stěhujem se tam? Prosííím. Všude byly plný ulice, na stromech citrony a pomeranče, večer promenádování davů místních kolem moře a kalbykalbykalby. A tak.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.