Cigarety

17. února 2016 v 17:11 | Jimmy Mindfucker |  mindfuck
Zamysleli jste se někdy nad tím, že kouření je vlastně meditace?

Napadlo mě to už docela dávno, v dobách, kdy jsem si občas zapálila. Nekuřácká hospoda se celá vyprázdní, protože jeden člověk si vzpomene, že chce na cigáro a najednou se zvednou všichni a stojí venku a kouří. Lidi obětující teplo, seriál v televizi, nebo třeba pauzu na oběd kvůli svýmu krátkýmu rituálu. Chodí na autobusovou zastávku o pár minut dřív, aby si vychutnali cigaretu. A nejvíc jsem vždycky obdivovala, že moji kamarádi sednou do auta nebo na autobus a jedou přes celé město, aby si s tím druhým zakouřili a po deseti minutách jedou zase domů.


Já nikdy nebyla kuřák, nikdy jsem si nekoupila krabičku, v poslední době snáším cigarety docela těžko a když přede mnou někdo kouří, většinou se musím odvrátit, protože mi to není moc příjemné. V zásadě mi to nevadí, jen mi ten kouř nedělá moc dobře. A taky se mi nelíbí, že se tím ničí životní prostředí a testuje na zvířatech. Nemůžu říct, že by mi cigarety chutnaly nebo nechutnaly, ale nepotřebuji je k životu. A tak jsem nikdy nezažila to, co zažívají lidi okolo mně, že by mi někdo napsal jen tak "pojď na cigárko". Někdy jim závidím, že si na sebe najdou těch pět minut a kolikrát z těch pěti minut je i několik hodin povídání na lavičce. Mají mezi sebou takový speciální vztah, který já s nikým nikdy neměla a asi nikdy mít nebudu. Hodněkrát jsem zažila to příjemné ticho nad cigaretou, ale to, že je z něj vlastně denní rutina, z něj dělá něco naprosto jiného. Líbí se mi, jak vypadají lidi, když kouří na balkoně, nebo mají postavenou židli u okna a vydechují ven. Mám ráda kamarády kolem sebe, kteří si předbalují cigarety i na několik hodin dopředu a soustředěně si u toho povídají. A když si jednou za pár měsíců cigaretku někde dám, cítím se u toho naprosto nadpozemsky. Lidi si ani neuvědomují, jak výjimečná činnost to pro mě je a jak moc výjimečné momenty díky tomu prožívají ti, kteří kouří denně.

Proč tolik lidí nemá rádo kuřáky? Vždyť je to tak hezký zvyk.
 

20 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 klavesnicetuka klavesnicetuka | 17. února 2016 v 18:30 | Reagovat

souhlas, kouření je vlastně meditace
není nad to si dát "pauzu" :-)

2 necroparanoia necroparanoia | E-mail | Web | 17. února 2016 v 21:16 | Reagovat

Je to sice každýho věc. Ale podívejme se na to i z druhý strany, kdy kuřáci nevydrží bez cigarety, tlačí se ven při sebemenší příležitosti... docela nechutný. Hlavně mi přijde jako naprostá degradace mezilidských vztahů, když se místo "pojď si na chvíli popovídat" jako vyjádření, že s druhým ráda trávím čas a chci ho s ním trávit, řekne "pojď na cígo". Fuj.

3 Ang Ang | Web | 18. února 2016 v 20:25 | Reagovat

[2]: mně to přijde hezký. někdy si prostě s tím druhým člověkem nejseš dost blízká, nemáte dost dobrej vztah na to, říct "pojď si povídat", někdy to zní fakt špatně. jít na cígo je pěkný. máš možnost vypadnout po pěti minutách, po tom jednom, a máš možnost zdržet se fakt dlouho. můžeš tužit vztahy sdílením zapalovače. a tak.

4 Majklice†Světice Majklice†Světice | Web | 19. února 2016 v 10:42 | Reagovat

Protože smrdí.

5 zpolamrtev zpolamrtev | 3. března 2016 v 3:37 | Reagovat

Spojování cigaret a testování na zvířatech se mi jaksi nezdá. Znečišťování prostředí? Myslíš nedopalky? Jsou i horší činitelé zdevastované přírody. Ale fajn. To už by mi víc vadilo, že ti, co vyrábí cigarety pracují ve špatných podmínkách za mizerný plat, nebo že je v cigaretách obsaženo několik tisíc pořádně neověřených látek, které lidem (a těm okolo nich) ničí život a nikterak jim nenavozuje "dobrý pocit", namísto třeba marihuany, která je většinou zakázaná (i přes dokázané pozitivní účinky)... Doplnil bych, že to je spíš taková nezdravá meditace. A hezký zvyk? No, jak pro koho. Toť moje poznámka...

6 Xira Xira | Web | 3. března 2016 v 5:44 | Reagovat

Skvělá úvaha. Vlastně se mi dost líbí tvůj styl psaní i u jiných článků. Můžeš být vcelku zajímavá osoba.

7 "LuSsi" "LuSsi" | Web | 5. března 2016 v 13:27 | Reagovat

Já jako kuřačka s tebou musím souhlasit. Je to relax, chvilka pohody.. Ano souhlasím i s nekuřákama (smrdí to.. apod.) Fakt respekt pro tebe. :)) Nebaví mě poslouchat ty "kecy" nekuřáku, že je to hnusný, ať nekouřím.. Jsem ráda, že i někteří nekuřáci na to mají stejný názor jako kuřáci :) :3 Jinak vážně zajímaví blog.. Sem budu chodit ráda a často :))

8 Háčko Háčko | E-mail | Web | 5. března 2016 v 14:38 | Reagovat

Krásne toť myšlienky :)

9 Wild Blonde* Wild Blonde* | Web | 5. března 2016 v 15:36 | Reagovat

Souhlasím. Nemluvě o tom, kolik nových lidí potkáš, když stojíš před nekuřáckou hospodou nebo prosíš o oheň.
(A zkoušela jsi někdy klepat popel do vody? To sssyknutí je můj nejoblíbenější zvuk.)

10 Wendy Wendy | E-mail | Web | 7. března 2016 v 14:01 | Reagovat

Kouřim tak dva měsíce... a dneškem asi končím. V životě mi to nepřišlo tak hnusný jako poslední dobou xD ... jít s lidma,se kterejma nemáš moc dobrej vztah nebo spíš žádnej (pěknej kluk xD kerej o tobě neví..) proč ne? Už jsem jednu příležitost promeškala a je mi to docela líto x( :D xD

11 inspiracenauteku inspiracenauteku | Web | 7. března 2016 v 18:57 | Reagovat

Takovýhle pohled na věc mě nikdy nenapadl. :D Každopádně skvěle napsaný článek:) Občas mi ta cigaretka taky snad i chybí..:D

12 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 15. března 2016 v 9:37 | Reagovat

Kouření voní a je zdravé.

13 Jenda Jenda | E-mail | 15. března 2016 v 9:38 | Reagovat

Ahoj blogerko
Hezky napsané. Večer si otevřu okno abych měl v noci čerstvý vzduch a vedle na balkoně někdo začně kouřit. V podstatě tam kouří téměř pořád. Ten kouř se táhne místo čerstvého vduchu - to není moc relax. Lidé pokud kouří, by to měli dělat vědomě, užívat si to, a ne se u toho bavit a dělat to jako nějakou činnost, aby něco dělali. Pak by cítili, co se děje v jejich těle. Že ten kouř vlastně dusí jejich buňky, Že zabraňují vesmírné energii ve tvoření a tím brzdí svůj rozvoj. Lidé nejsou schopni něco „vydýchat“ a tak si nejdříve vezmou cigarety a pak, když v tom chybném chování pokračují, pořídí si i nemoc. Uvědomte si, proč kouříte a kdy sáhnete po cigaretě, když jste nervózní. S meditací to nemá naprosto nic společného - meditace je stav bez myšlenek  dostat se do tohoto stavu není lehké. Kdo z Vás vydrží bez myšlenek třeba pět minut?
Opatrujte se a mnoho prožitého hezkého Vám přeji.
Jenda - http://passlabsxa.blog.cz/

14 Nosferatu Psiren, NEblahé paměti Nosferatu Psiren, NEblahé paměti | E-mail | Web | 15. března 2016 v 10:51 | Reagovat

Nikdy mě to nenapadlo, dokud jsem si tady u tebe nepřečetla, ale ano, je to pro mě způsob meditace, nebo spíš klidného zamyšlení se. Když jdu sem tam večer na intru ven na cigáro a tam tam stojím sama a kouřím, dobře se mi přemýšlí.
Jezdívám někdy za kámoškou ke druhému intru na cígo či dvě, když se nemáme kdy jindy vidět, pokecáme a je to lepší, než si psát přes messenger.

Zastávám názor, že kdyby kouř z cigaret nepáchl, nebrojilo by proti kouření tolik lidí, jak tomu je teď, vždyť alkohol také škodí zdraví, ale proti pití alkoholu se až tak nebrojí.

15 Neriah Neriah | 15. března 2016 v 11:33 | Reagovat

Kouří celá moje rodina, což mi tuto činnost naprosto znechutilo. Nikdy jsem v tom neviděla hezký zvyk, spíš to, jak moc jsou kuřáci svou závislostí omezováni. Chápu, že to pro ně může být určitý rituál, který je třeba uklidňuje, ale už jsem zažila i to, že se kamarádka v nekuřácký restauraci sebrala uprostřed jídla a šla si ven zapálit, protože to už bez cigarety nemohla vydržet. Taky už jsem byla nezčetněkrát hromosvodem pro kuřáka, který si na někom potřeboval vyventilovat svou frustraci z toho, že si tři hodiny nemohl zapálit. To mi kromě smradu na kuřácích vadí asi nejvíc. Ta slabost, že to nejsou schopní vydržet ani pár hodin.
Mám ale hodně kamarádů kuřáků a samozřejmě je k vůli jejich zlozvyku nezavrhuju. Jen nepotřebujeme jako záminku dát si spolu cígo, abychom se konečně sešli.

16 Snílek Snílek | E-mail | Web | 15. března 2016 v 11:38 | Reagovat

A k tomu zdarma dostaneš 90% šanci na rakovinu plic pokud jsi kuřák. Pokud jsi pasivní, tak ji máš o 20% vyšší, než normálně.
A co se ještě týče toho pasivního kouření:
- infarkt myokardu je dvakrát vyšší
- mozková mrtvice o 82% vyšší
- rakovina dutin a sliznice 3x vyšší
- astma
+ u dětí - záněty středního ucha a chronické dýchací potíže

A ty se divíš, že nám kuřáci vadí? Jestli si chci zničit zdraví, pak to chci udělat po svém, a ne že mi nějaký kuřák bude na zastávce (v restauraci to už je naštěstí zakázané) čudit pod nos jen proto, že si tu cigaretku nedokáže odpustit a následně pak ještě hodí nedopalek na zem.
Jako, chápu co se snažíš říct. Kolikrát si i vzdychnu, jaká je škoda, že nekouřím. Zvláště když vidím, jak si v práci co dvě hodiny dávají pětiminutovou pauzičku na cigárko. Nebo když jen tak stojím, na někoho čekám a nemám co dělat. Dokonce mi to ani nesmrdí. Ale kvůli tomu si fakt huntovat tělo nehodlám.

[14]: Nesouhlasím. Problém je v tom, že alkoholik ovlivňuje jen sám sebe, kdežto cigarety ničí zdraví i svému okolí. Vždyť si vem, že se nebrojí ani proti tvrdým drogám tolik jako proti cigaretám.

17 Nosferatu Psiren, NEblahé paměti Nosferatu Psiren, NEblahé paměti | E-mail | Web | 15. března 2016 v 12:06 | Reagovat

[15]: No, tak tvoje kamarádka je skutečně závislá. Jsou i kuřáci, kteří vydrží bez cigarety nejen pár hodin, ale i několik dní, i když příležitost zapálit si mají.

[16]: O negativním vlivu na zdraví se nehádám, je to pravda a nepopírám to.  

Nelze všechny kuřáky házet do jednoho pytle - jsou kuřáci hovada a jsou slušní kuřáci. Snažím se svým zlozvykem neobtěžovat. Pokud jsou například v kavárně, kam chodím, děti - nekouřím, pokud mě nekuřák požádá, abych v jeho přítomnosti nekouřila - nekouřím, a pokud už tedy kouřím na ulici, tak stranou od procházejících lidí. Nedopalky házím zásadně do popelníku, koše či alespoň kanálu. Projde-li někdo v mé těsné blízkosti, zadržím dech, abych mu nefoukla kouř do tváře. Ruku s cigaretou držím blízko u těla, abych někoho náhodou nepopálila. Jdu-li do restauračního zařízení, které je nekuřácké, nebo má časové omezení kouření, nemám s tím problém.

Bude to vypadat jako slovíčkaření, ale alkoholik nemusí vždy ovlivňovat sám sebe - už jsi někdy slyšel o případu, kdy by kuřák pod vlivem cigarety něco rozbil, naboural autem, někoho napadl nebo znásilnil?

Tuhle polemiku můžeme vést do nekonečna, ale odpůrci kouření mohou být bez obav - protikuřácký zákon jistě vejde v platnost, cigarety neustále zdražují a některé jejich druhy se v ČR nebudou prodávat. Nastane kuřácká prohibice, já po zrušení mentolových cigaret v roce 2020 přestanu kouřit a budu patřit ke generaci KZK - Bývalých Za*raných Kuřáků. Almost happy end.

18 Nosferatu Psiren, NEblahé paměti Nosferatu Psiren, NEblahé paměti | E-mail | Web | 15. března 2016 v 12:08 | Reagovat

[17]: BZK :D nějak jsem se tu zamotala ještě s výpisky na přednášce :D

19 ichi ichi | E-mail | Web | 15. března 2016 v 12:15 | Reagovat

Mně jsou kuřáci vesměs u zadečku, dokud mně to nehulí pod nos. Kdybych se měla plně vyjádřit, určitě bych citovala svůj nedávný článek "Problém cigaret a bezohlednost na ntou". :D

20 Baruschka Baruschka | E-mail | Web | 15. března 2016 v 12:22 | Reagovat

Vzpomínám na těch pár let ve fabrice. Byla jsem pitomá holka, nová, bez přátel, bez známých...
Na oběd seděly ženský každá u svý mašiny a kuřačky společně v kuřárně.
Jediný místo, kde byli lidé přátelští a milí.
Jediný místo, kde se mluvilo a smálo.
A já tam seděla s nimi, zhluboka vdechovala šedivý vzduch a smála se z plných plic.
Později, když už jsem se do řad kuřáků taky zařadila a když jsem byla na novém místě, v jiné fabrice, s jinými lidmi, všechno se opakovalo. Každý si koukal do své svačiny, jen kuřáci odešli... A já s nimi.
Najednou jsem tam patřila do nějaké party, mezi lidi, kteří mě brali.
A pomohla k tomu jen blbá závislost.

Jo, kouření škodí zdraví, škodí okolí...
Vím to.
Ale to teplárny taky :-)
A stejně si lidi kvůli tomu nevypnou topení :-)

21 Snílek Snílek | E-mail | Web | 15. března 2016 v 12:57 | Reagovat

[17]: Když jsem psala ten komentář, tak jsem zvažovala, či to tam mám připsat, nebo ne. Nakonec jsem se rozhodla, že ne. A přesně jsi to zmínila :D
Ovšem že si uvědomuji i negativní chování alkoholiků (respektive lidí, kteří to přeženou s alkoholem). Problém je v tom, že statisticky jsou na tom kuřáci pořád hůř. Ono totiž to co jsi napsala, dělají i "obyčejní" násilníci (kteří mohou kouřit, byť to není primární spouštěč, i když si dokážu představit šibnutého magora, jak někoho zmlátí protože nemá cigarety/oheň). Kdežto alkoholik nezpůsobí tvému tělu, že ti ztvrdnou játra. Navíc je kouření nebezpečnější i proto, že to spousta lidí nevnímá jako něco vyloženě špatného. Jak jsem viděla v jedné anketě, drtivá většina by raději žila s kuřákem, než s alkoholikem. Čímž se jistá část problémů (přijde domů a zmlátí manželku) eliminuje. A z toho třetině by nevadilo, kdyby dotyčný kouřil doma.
Nechci se tu ale nějak hádat o tom, co je horší nebo lepší, jen nesouhlasím s tím, že by nebrojilo tolik lidí :-)

A ještě rozhodně se nesnažím házet všechny kuřáky do jednoho pytle. Však aj můj taťka kouří a patří mezi ty, co si to dají večer u pivka a neháže nedopalky na zem :-) Bohužel takových je málo.

22 Nekra Nekra | 15. března 2016 v 13:58 | Reagovat

Odpověď na poslední otázku mi přijde docela jasná. Smrdí to a poškozují tím zdraví i ostatním, když vypouštějí cigaretový kouř do ovzduší. Je to hnusný. Kdyby si ničili jenom svoje zdraví, tak prosím, jenže kuřáci ohrožují rakovinou i ostatní >:( ! Nikotinem se dá dopovat i jinak, třeba přes náplasti nebo bonbony.

23 Cíťa Cíťa | Web | 15. března 2016 v 14:09 | Reagovat

Já mám cigarety spojený se svým milovaným dědou. Snad si ještě vzpomínám i na značku cigaretových papírků které používal.

24 hedd hedd | Web | 15. března 2016 v 14:28 | Reagovat

Záleží na vychování kuřáka. Když mě tím neotravuje, tak ať si "medituje" třeba 10 hodin denně.. Vidět jsou většinou jen ti nevychovaní.. Já o tom už někdy taky sepsala článek, ehm zde: http://hedd.blog.cz/1505/kourenicko-koureni

25 Bēstia Bēstia | E-mail | Web | 15. března 2016 v 14:29 | Reagovat

Kouření mi samo o sobě už dávno nevadí... vadí mi však, když mi někdo čmoudí pod nosem a to i v případě, že jsem venku... vadí mi, když čekám na autobus a zvedá se mi žaludek z dýmu, který cítím, protože dýchat musím... vadí mi, když si chci zajít na kofolu a sýrové tyčinky a musím projít skrze zakouřenou hospodu, abych se dostala do toho nekuřáckého koutku... ano, ten rituál je hezký, byť sama jsem v životě nedala cigaretu do pusy, tak jo, když sleduji kuřáky po větru a z dostatečné vzdálenosti, tak to špatně nevypadá... a balení cigaret je fajn relax, zvláště když tabák tak krásně voní... ale ne, opravdu nemám ráda kuřáky, když mi do plic vhánějí ten jejich čmoud... ne, to prostě mít v oblibě nemůžu!

26 Ančísek Ančísek | E-mail | Web | 15. března 2016 v 15:33 | Reagovat

Smrad. Závislost. Žrout peněz. Zničené zdraví. Narušené ovzduší.

Ale jo, moc hezký zvyk. :-)  :D  :D

27 Bookeaterka Bookeaterka | Web | 15. března 2016 v 15:35 | Reagovat

Osobně mi teda kouření jako bůhvíjak hezký zvyk nepřijde, je to přeci jenom pořád závislost jako každá jiná... A opravdu mi není příjemné, když mi kolemjdoucí kuřák foukne přímo do obličeje. V tu chvíli bych mu za tu jeho jak ty říkáš meditaci nejradši zakroutila krkem...

28 Illumináti Illumináti | Web | 15. března 2016 v 16:01 | Reagovat

8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  very hejt na hejt 8-)

29 Jess Jess | 15. března 2016 v 16:23 | Reagovat

Hezký zvyk? Smrdí ti pak z držky, máš zažloutlý zuby, spoustu peněz v řiti, kuřácký kašel a raka. Nic hezkého na tom není.

30 Tucka Tucka | E-mail | Web | 15. března 2016 v 16:56 | Reagovat

Já bych se toho moc nezastávala. K ničemu to není a hezký mi to též nepřijde. V kouření je beznaděj. Jen člověk, co ji v sobě má, kouří a pak dělá z nouze ctnost, že mu to prej chutná. Neříkám, že za to ten člověk může. Ale já jsem prostě proti.

31 princess-baryys princess-baryys | Web | 15. března 2016 v 17:36 | Reagovat

Nejsem ten typický kuřák, co kouří pravidelně, ale krabičku mám vždy po ruce. Co kdybych někoho potkala nebo mi někdo napsal pojď na cígo? Jinak sama bych si asi nezakouřila. Když jsem sama tak nemám chuť a vůbec na to ani nemyslím. :-)

32 Anna Anna | Web | 15. března 2016 v 18:32 | Reagovat

Ačkoli je to nezdravé a ačkoli jsem osobně nikdy nekouřila, souhlasím. Je to moc pěkný zvyk a vždycky se mi líbilo, jak lidé vydechují kouř i jindy, než jen v zimě, když je chlad a mráz.
Velice pěkně napsané!

33 Awkward. 。◕‿◕。 Awkward. 。◕‿◕。 | E-mail | Web | 15. března 2016 v 18:46 | Reagovat

V první řadě by jsem chtěla říct, že tento článek jsem nečekala od nekuřáka. V podstatě jsi jeden z mála nekuřáků (či příležitostných kuřáků) co kuřáky neodsuzuje.
A s tím se moc často nesetkávám. Jsem kuřák od svých 19 let (momentálně kouřím 3 roky) ale nejsem závislá že by jsem musela v určitý den vykouřit určitý počet. Spíše když mám chuť nebo když potřebuju ventilovat nějaký nepříjemný pocit.
Ale tento článek byl hezky napsaný. Je pravda, že "pojď na cigáro" je magická věta a vždy si ten dotyčný najde čas na tu rychlou pětiminutovku :)
Není nad to sejít se v práci s kolegy na jednom rychlém :) Člověk si toho kolikrát řekne více než při normální konverzaci :)

34 Kosma Kosma | Web | 15. března 2016 v 18:48 | Reagovat

Je pravda, že kouření musí mít i nějaký kladný stránky, protože proč by do toho jinak ti nešťastníci šli, že? Jenže pak - to všichni známe: prachy fuč, zdraví fuč! :-(

35 K. K. | E-mail | Web | 15. března 2016 v 19:47 | Reagovat

Mně se líbí ta věta nekuřáků: "Když kuřák jde a foukne mi kouř přímo do obličeje..." Já si vždycky představím toho kuřáka, jak se rozeběhne a prostě ten kouř naplno vyfoukne někomu do xichtu. :-D

Já kouřím už děsně dlouho a celkem hodně... Skoro krabičku denně. Těžko říct, jestli je to hezký zvyk, ale je můj a mám ho ráda. Není nad to si v práci sednou na zahradu, zapálit si cigaretu a pět minut tiše koukat do trávy nebo do nebe.

36 Simča Simča | 15. března 2016 v 20:05 | Reagovat

My máme poď na kávu, či čokoládu alebo čaj a tiež ideme cez celé mesto, ak treba. Nepotrebujeme, aby to bola cigareta. A pekné to nie je, skôr nechutné.

37 R. R. | Web | 15. března 2016 v 20:14 | Reagovat

já kouřím, ale hrdá na to moc nejsem. na druhou stranu, toho rituálu se tak nějak neumím vzdát a to i přes to, že mi je často po cigaretě i špatně, protože většinou kouřím jednu/dvě denně a po pár denní pauze je to zase nezvyk. ale prostě na tom miluju to společný ticho, srkání kafe, tulení se na lavičce a aspoň na chvilku prostě klid.

38 Nikia Nikia | E-mail | Web | 15. března 2016 v 22:23 | Reagovat

Souhlasím, kouřím už docela dlouho, nikde se tím nechlubím a taky na to moc pyšná nejsem, ale na ten klídek při cigaretce prostě nedám dopustit :-)

39 Mitsuki Mitsuki | Web | 15. března 2016 v 23:03 | Reagovat

Zajímavej pohled na věc :-) Každý se ohání názorem, jak to škodí zdraví, prostředí, blabla...ale lidi si ničí život i spoustou jiných věcí a o těch se nemluví. Sama nekouřím, ale někdy, když cítím vůni cigaret v té správné dávce, připomíná mi to dovolenou a je to pro mě kus nostalgie... :-)

40 Grumpy Grumpy | Web | 16. března 2016 v 6:27 | Reagovat

[36]: Souhlasím, pro mě je zase hezkým zvykem "pojď na kafe/čokoládu/čaj", na kouření nic moc "hezkého" nevidím.

41 olgag olgag | E-mail | Web | 16. března 2016 v 7:20 | Reagovat

Byla jsem na přednášce o rakovině. Chystá se Světový den zdraví. 9. a 10. dubna. Rakovina... Počet pacientů stále narůstá. A vím, že počet úmrtí taky. Umírání na rakovinu není bez bolestí. A víme, že jedním z hlavních faktorů příčiny vzniku rakoviny je stále kouření. Nejen kouření aktivní, ale stejně i kouření pasivní. I pasivní! Kuřák ohrožuje všechny. Všechny. I malé nevinné děti...

42 King Rucola King Rucola | E-mail | Web | 16. března 2016 v 8:15 | Reagovat

Ešte som nikdy nevidel fajčiacu mŕtvolu.

43 SasuKe SasuKe | Web | 16. března 2016 v 9:20 | Reagovat

Nic moc hezkého na tom nevidím, že se lidi nedokážou ani v klidu najíst, aniž by si museli odběhnout na cigaretu. Když jsme byl dítě, můj otec na výzvu "Pojď s námi na pouť." reagoval - "Nikam nejdu nemam cigaret sem nervní!" Hezký "zvyk" jak ty říkáš je to možná první dva-tři měsíce, než se z toho stane závislost.

44 frisbeedogs frisbeedogs | E-mail | Web | 16. března 2016 v 12:07 | Reagovat

Souhlasím s tebou. Nicméně cigarety se na zvířatech netestují. ;-)

45 Bára Bára | 19. března 2016 v 16:34 | Reagovat

Podle nadpisu - další člověk co propaguje kouření jak to jen jde nebo další nekuřák, co se snaží všema možnýma způsobama dokázat jak je to špatný - řekla jsem si. Ale fakt mě dost potěšilo, když jsem si to přečetla. Konečně někdo, kdo bere cigáro jako pocit uvolnění - ne jako denní rutinu a ne jako ďábelskej vynález.

Vážně je krása jen tak sedět poslouchat hudbu a ubalit si cigáro. Jednou za čas. A pak najít nějaký opuštěný místo a tam si ho vychutnat.

46 Lenin Lenin | Web | 19. března 2016 v 20:30 | Reagovat

[44]: 98% cigaretových značek testují účinky jejich směsy tabáku na zvířatech. ;)

Vlastně máš recht. Kdysi jsem kouřila, necelý rok, a vážně to bylo něco, co někdo, kdo to nikdy nedělal, prostě nepochopí. Jít s kámoškou na cigáro. A udělat si z toho cigár dvacet a kecat a kecat a kecat až do černočerný tmy. Nebo vyjít ven a kvůli tý pitomý cigaretě poznat kupu zajímavejch lidí, jen proto, že taky kouří.

Nic to nemění na tom, že bych se do toho už nikdy nepustila, jakoliv to bylo "pěkný". Nrgativa převyšují. Všechno je otázkou priorit.

47 Flossierudge Flossierudge | E-mail | 26. července 2017 v 5:23 | Reagovat

Absolutely NEW update of SEO/SMM software "XRumer 16.0 + XEvil 3.0":
captchas recognition of Google, Facebook, Bing, Hotmail, SolveMedia, Yandex,
and more than 8400 another subtypes of captchas,
with highest precision (80..100%) and highest speed (100 img per second).
You can connect XEvil 3.0 to all most popular SEO/SMM software: XRumer, GSA SER, ZennoPoster, Srapebox, Senuke, and more than 100 of other programms.

Interested? You can find a lot of impessive videos about XEvil in YouTube.
Good luck!

XRumer20170725

48 Carolynkak Carolynkak | E-mail | 6. srpna 2017 v 4:00 | Reagovat

Absolutely NEW update of SEO/SMM software "XRumer 16.0 + XEvil 3.0":
captcha recognition of Google, Facebook, Bing, Hotmail, SolveMedia, Yandex,
and more than 8400 another types of captchas,
with highest precision (80..100%) and highest speed (100 img per second).
You can connect XEvil 3.0 to all most popular SEO/SMM programms: XRumer, GSA SER, ZennoPoster, Srapebox, Senuke, and more than 100 of other software.

Interested? You can find a lot of demo videos about XEvil in YouTube.
You read it - then IT WORKS!
See you later ;)

XRumer201708

49 Carolynkak Carolynkak | E-mail | 6. srpna 2017 v 14:33 | Reagovat

Revolutional update of SEO/SMM package "XRumer 16.0 + XEvil":
captcha regignizing of Google, Facebook, Bing, Hotmail, SolveMedia, Yandex,
and more than 8400 another categories of captcha,
with highest precision (80..100%) and highest speed (100 img per second).
You can connect XEvil 3.0 to all most popular SEO/SMM software: XRumer, GSA SER, ZennoPoster, Srapebox, Senuke, and more than 100 of other programms.

Interested? You can find a lot of introducing videos about XEvil in YouTube.
You read it - then IT WORKS!
Good luck ;)

XRumer201708

50 Dol33lartogs Dol33lartogs | E-mail | 12. srpna 2017 v 17:12 | Reagovat

<b>Добро пожаловать на наш сайт</b>
<b>V.I.P. Услуги
OpenVPN
DoubleVPN Service
Proxy/Socks Service</b>
<a href=http://0.00000007.ru/2#44H4Gk0WRG>
<img>http://0.00000007.ru/3#qTq5rE7tm5</img>
</a>
------------------------
Постоянно огромное количество socks и proxy серверов онлайн
в данный момент: 33557 IP в 198 странах мира
<b>Очень высокая анонимность - мы гарантируем, что наши эксклюзивные прокси сервера целиком и полностью анонимны</b>
(тоесть не ведут логов и не модифицируют http заголовки)</b>

Шифрация траффика до сокс сервера, собственные технологии туннелирования траффика!
Сверхнадёжная защита IP и абсолютно всех соединений без эксплуатации VPN
Возможность защищённого соединения с сокс серверами включена на всех тарифах! Сохранить в тайне или поменять ваш IP можно двумя кликами мышки.

<b>Совместимо с Windows 2k/2k3/XP/Vista/Seven/Win8
Совместимо с MacOS, Linux, BSD (100% работоспособность через WINE)
Совместимо с любыми виртуальными машинами</b>

Безусловно САМЫЕ дешевые расценки на анлимитный доступ при самом высоком качестве
Наше правило - больше покупаешь - меньше платишь
Возможность выбора наиболее подходящего анонимного прокси сервера - фильтрация по маске
-IP Hostname Language Uptime Country City Region-
Неизрасходованные прокси не сгорают при истечении времени действия аккуанта.
ICQ бот на всех без исключения тарифных планах!
<b>Высококлассная техподдержка</b>
Автоматическая оплата средствами популярных платёжных систем WebMoney , PerfectMoney и BITCOIN
Полностью Анонимный VPN Сервис
Доступ по защищённому https протоколу
<b>Всё что требуется для получения доступа это зарегистрироваться и произвести оплату!</b>

<a href=http://0.00000007.ru/2#29RWtsWhs4>Vip proxy</a>
__________
прокси адрес
музыка вконтакте выключается +при блокировке
обход блокировки вк
эрго прокси мультсериал

51 Hollyvon Hollyvon | E-mail | 29. srpna 2017 v 15:37 | Reagovat

<b><a href=http://seo-swat.ru//Y17aq/>This is the 2017 bomb !!!</a></b>
Play with me my friends....

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama